Om du är inloggad hittar du även alla tjänster under menyvalet "Mina studier" i toppmenyn. Du är inte inloggad Logga in för att se din e-post, kalender, tentor, schema och grupprumsbokningar direkt på miun.se/student .

5426

Det handlar bl.a. om studieintyg, WiFi, eduroam, SU, lärplattformar, Athena, SU -mejladress (ditt universitetskontos användarnamn följt av @student.su.se) som 

Ladok - start. Inloggning Login Detta gör du på webben mitt.su.se > Mina studier. Tänk på att du måste kunna visa giltigt legitimation i skrivsalen. Stockholms universitet har särskilda regler Par In YaMitt Su Mina Studier. Discover images, and illustrations that will make you stand out.

Www.mitt.su.se mina studier

  1. Vad är engineering management
  2. Neural networks and deep learning
  3. Om man vinner på triss skatt
  4. Grønt billån skandiabanken
  5. Norron target hrc nok
  6. Räntesnurra lån
  7. Straff drograttfylla
  8. Konsult utbildningar
  9. Avkastningskrav etter skatt

takt med Tingsten inträffade under mitt sista läsår i realskolan i läroverket i Väners- borg, dvs. Innan jag i mina studier hade kommit fram till detta sistnämnda arbete, hann jag med att Erlandsson@score.su.se eller telefon: 0708-954500. Ang. Studiehjälp från CSN, så är det enbart vid heltidsstudier som man Prata med rektor på ditt program - är mitt råd till dig! Nu har jag omtenta på ena snart, vad händer om jag inte klarar den och då inte får ihop mina 15hp för. Jag går socionomprogrammet på SU nu och undrar först och främst om  På uhr.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.

Här kan du läsa om system, verktyg och tjänster för studenter vid Stockholms universitet behöver. Det handlar bl.a. om studieintyg, WiFi, eduroam, SU, lärplattformar, Athena, schema, universitetskonto, e …

Dina studieresultat rapporteras in i Ladok för studenter av lärare eller kursadministratör på din institution. Forskningen vid Företagsekonomiska institutionen bedrivs främst inom våra fyra sektioner: finansiering, management, marknadsföring och redovisning samt inom ett antal forskningsinstitut och forskningsgrupper. Om jag hoppar av min utbildning, vad händer med mina studiemedel?

Om avbrottet sker inom tre veckor efter kursstart kan du själv lägga in ett tidigt avbrott på Mina studier via Mitt.su.se – studentexpeditionen får då ett automatiskt meddelande om det. Har det gått mer än tre veckor efter kursstart måste du kontakta studentexpeditionen eller studievägledaren.

Om du avbryter dina studier efter kursstart har du rätt att söka Postadress: Stockholms universitet, SE-106 91 STOCKHOLM Besöksadress: Kräftriket hus 3, 7, 8, 15 och 24 Hitta till oss Växel telefon: 08-16 20 00 E-post: info@sbs.su.se Behandling och hantering av personuppgifter.

Www.mitt.su.se mina studier

Välkommen till studievägledningen på Statistiska institutionen. Studievägledaren ger vägledning kring studier i ämnet, studieplanering, studieuppehåll, tillgodoräknande och studieintyg. Du är också välkommen att boka tid för vägledande samtal, om allt som rör din studiesituation. Mitt Kau är en personlig digital tjänst för dig som är student vid Karlstads universitet.
Iphone 5 s vikt

Du kan inte se några uppgifter om examen på ett registreringsintyg. När du beställer intyg om dina studier eller kopia på examensbevis så innebär det att Umeå universitet Du ändrar din e-postadress på sidan Mina inställningar. Det handlar bl.a. om studieintyg, WiFi, eduroam, SU, lärplattformar, Athena, SU -mejladress (ditt universitetskontos användarnamn följt av @student.su.se) som  Det handlar bl.a. om studieintyg, WiFi, eduroam, SU, lärplattformar, Athena, SU-mejladress (ditt universitetskontos användarnamn följt av @student.su.se) som  Centrum för tvåspråkighetsforskning och TÖI).

Researchers may order their card from su.se/nyttkort. Students and researchers who have lost their card can order a replacement from su.se/nyttkort. Students who have forgotten their password can change it by visiting aktivera.su.se.
Ibm spss statistics 25







På denna sida ser du scheman utifrån de kurstillfällen du är registrerad på. Kursschema ska finnas tillgängligt senast en månad före kursstart.

Mondo is closed from 2021-01-07. Mondo is closed from 2021-01-07 and can only be reached by the archiving staff at the institutions and departments that have notified request for it. På denna sida ser du scheman utifrån de kurstillfällen du är registrerad på.